miercuri, 12 februarie 2014

Pantaloni scurti in carouri

Ce fac eu când mă plictisesc? Îmi vin idei și le pun în practică.
După prima încercare, eșuată, de a face pantaloni scurți, am revenit la idee. De data asta am fost foarte atentă la detalii. Nu am folosit un tipar din Burda pentru că 1. are prea multe bucăți - zici că faci un puzzle nu pantaloni scurți; 2. măsurile din Burda nu se potrivesc cu măsurile mele.
Am găsit pe a pair & a spare, câteva variante foarte simple pentru pntaloni DIY.

Am luat perechea de pantaloni scurti care imi vine cel mai bine.
Am aici un skort = skirt+shorts. M-a interest strict pantalonul din combinația asta. Am copiat forma pe hârtie, apoi am decupat cu materialul așezat dublu, două bucăți identice.
Am cusut cele două părți împreună, apoi mi-am dat seama că e nevoie de un fermoar. Am descusut cât a fost nevoie și am cusut un fermoar.

 Am terminat cu fermoarul, am ajustat lungimea cracului, am cusut marginea de jos și am finisat cusăturile interioare.

Au ieșit așa!
 I-am scos deja în lume la concertul lui Dulce Pontes!:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu