duminică, 28 iulie 2013

Accesorii adorabile

Azi am aterizat la Ploiesti Shopping City, mi-a placut! Sa vedeti cum e organizat ZARA acolo:x; arata ca o expoziție de  haine haute couture. Am gasit aici ochelarii acestia minunati , dar erau ultima pereche si erau zgariati:( Nu-i nimic, am sa incep un treasure hunt in toate magazinele din Bucuresti.
In alta ordine de idei mi-am achizitionat colierul(ZARA) asta colorat cu un zeu aztec sau mayas, intuiesc eu.

Din H&M mi-am imbogatit colectia de inele cu setul de multe inele si cu inelul impletit.

Ma pregatesc pentru artobic asa ca mi-am luat o bustiera  din colectia de sport H&M si niste bluze din Takko http://www.takko-fashion.com/ro_ro/takko-fashion.html  .
La Reserved au o gramada de reduceri la lucruri frumoase așa ca, go for it!
Pe final, prajitura pentru desert!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu