joi, 5 septembrie 2013

Nu te panica daca nu au măsura ta, în celelalte magazine au exact același lucru!

Astăzi am dat o tură prin magazinele din mall în căutare de puțină inspirație pentru outfituri de toamnă. Am remarcat o jachetă în Pimpkie, iar acum când m-am uitat la noua colecție New Look am văzut ceva incredibil de asemănător. Am căutat mai bine si ce să vezi, brandurile astea au câteva produse aproape identice. Da, se poartă jachetele din doc kaki cu mâneci din piele, dar semana ca doua picături de apa. În industria de fashion retail englezii(New Look) și francezii(Pimpkie) au viziuni cât se poate de similare.
 Pimpkie VS. New Look
Pimpkie VS. New Look
Găsim tot timpul piese foarte asemănătoare la diferite branduri. Asta este practic singura diferență, brandul. Vrei o jachetă roșie cu buline negre, nimic mai simplu o găsești în toate magazinele la același preț. Dar cu ce brand te indentifici? asta e întrebarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu