vineri, 4 octombrie 2013

It's a cardigan's world

Am facut acum ceva timp un cardigan gri dupa tiparul din Burda. Mi-a placut cum a iesit, asa ca l-am cusut si intr-o varianta cu imprimeu etnic. Am primit intre timp o comanda pentru un cardigan gri. L-am croit mai lung in partea din spate, iar manecile le-am stilizat altfel. In cazul asta se poate purta cu o curea in talie.
Am facut si cateva poze in care se vede ce povestesc eu aici.
Plicul din imagini face parte din aceeasi familie cu geanta Multiple personality. Impreuna se pregatesc pentru o surpriza care sper sa vina cat se poate de curand.
Palaria este o achizitie noua de la poalele Alpilor din Germania.

 1. Cardiganul lung, Colierul - Forever 21
 idem 1

2. Cardigan cu imprimeu etnic

3. Cardigan scurt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu